Monday 4 June 2012

im back.

Assalamualaikum

hihihi,hi ! ,lama gila tak post kan. Hmm aku busy ish biasa lah bakal bussineswoman ni bro ! K perasan -,-
 insyaAllah satu hari nanti maybe?Amin amin amin ! Hm lama tak luah kan perasaan dekat sini.eceh ceh dediksss jer. mcm mcm yang jd selama aku tak post dekat blog ni.Suka duka pahit getir hidup ini. *Dah boleh buat tajuk lagu dah. haha, And benda yang paling mengembira kan, My heart's taken  by ehem ehem.Mana boleh bg tau.One day maybe haha, errr apa lagi,haaa Posting aku yang lepas semua aku dah padam.Somakk. bak kata orang,Ambil yang jernih buang yang keruh.* Tak terbalik ke statement aku tu?  yes go jue go. Oh myenglishh! haha,terpengaruh dengan media massa lah ni,haha. bagus lah benda tu.budak budak belajar bahasa inggeris.Aku suka tengok sebab ada Izara yang cun mcm aku tu berlakun. Nomeyyy sangat na. hikhik dah berbalik pada cerita,Sekarang hidup aku,cuti aku cuma pada Novel,game,tumblr twitter and tak lupa juga pada facebook yang telah aku khianati. Account facebook aku dah deactive."Perosak rumah tangga" XD mcm mcm lah. pape pun masa aku terhad kepada Ehem ehem. hihihihi. k lah bro sis.Wa chaw lu. Assalamualaikum :D  
 

No comments: